כיסא תלמיד מעוצב ובטיחותי

כיסא תלמיד מעוצב ובטיחותי

כיסא תלמיד הוא לא רק הפינה שבה התלמיד יושב ברוב שעות הלימודים כחלק ממאגר הכיסאות לבית הספר, הוא הגורם המרכזי שביכולתו לשפר את חוויית הלמידה של התלמידים וליצור סביבת למידה יעילה, נעימה ובעיקר נוחה. ב-SPACEBOOK, אנו מקדישים תשומת לב מיוחדת לעיצוב ולבטיחות של כיסא תלמיד, בין אם מדובר על כיסא לכיתה א’, כיסא ללא גלגלים או כיסא אחר משלל הכיסאות שלנו, כדי להבטיח שכל תלמיד ותלמידה ייהנו מישיבה על כיסא נוח בזמן השיעור, מה שייצור עבורם סביבה נוחה ומעודדת למידה.

עיצוב מיוחד: כיסאות לבית הספר שמשפרים את נראות הכיתה

מעבר לעובדה שכיסא תלמיד הוא משטח ישיבה, הוא גם האלמנט המרכזי בעיצוב הכיתה. ב-SPACEBOOK, אנו מבינים שהמראה חשוב כמו הפונקציונליות. לכיסא תלמיד יש תפקיד מרכזי ביצירת הסביבה המתאימה ללמידה אפקטיבית. בחירה נכונה בכסאות תלמיד היא לא רק עניין של נוחות, אלא גם של התאמה לסגנונות העיצוביים של המוסד החינוכי.

למשל, בבחירת הכיסאות המתאימים כחלק מעיצוב כיתת לימוד תוכלו לבחור בכיסא בית ספר מדגם MIA BASIC, כיסא עם מושב ארגונומי עשוי פוליפרופילן שמאפשר ניקיון בצורה קלה ועמידות לאורך זמן רב. מגוון הכיסאות לבית הספר שלנו בעלי תו תקן ישראלי 709 ואירופאי 1729, תו תקן אש SGS ומנגנון למניעת החלקה לשמירה על בטיחות התלמידים.


דוגמא נוספת שזמינה לכם באתרנו היא כיסא בית ספר עם גלגלים מדגם MIA BEAVERS , המגיע עם מושב פלסטיק ומבנה מתכת שמגיע עם גלגלים, כיסא רב תכליתי שמתאים לכל סוגי הכיתות, ספריות או מרכזי הדרכה. כך תוכלו להתאים את הכיסא לעיצוב אותו אתם מחפשים בקלות ותהנו מנוחות מקסימלית, פונקציונאליות וסטייל.

קודם כל בטיחות: בחירת כיסא תלמיד בטיחותי

כאשר מדובר בכיסא תלמיד, הבטיחות היא הנושא החשוב ביותר. ב-SPACEBOOK אנחנו דואגים לכך שכל כיסא יעבור בדיקות בטיחות מחמירות כדי לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר כך שבסופו של דבר ישמור על התלמידים המשתמשים בו בכל רגע. כל כיסא נוצר בהתאם לתקנים הגבוהים ביותר ועובר בדיקות איכות קפדניות, כך שתוכלו להיות רגועים כשאתם רוכשים את הכיסא הבטיחותי ביותר.

נוחות מרבית: תמיכה בתהליך הלמידה

בנוסף לבטיחות, הנוחות היא גם גורם מרכזי בבחירת כיסאות לבית הספר. בחירת כיסא תלמיד נוח ממגוון הכיסאות הזמינים לרכישה באתר מבטיח שהתלמידים ייהנו מנוחות מרבית לאורך כל היום, מה שיעזור להגברת הריכוז שלהם במהלך השיעור ויוביל ללמידה מוצלחת.

כיסא תלמיד לכיתה א’: בחירת כיסא בצורה נכונה לתחילת הלימודים היסודיים

בכיתה א, הילדים נמצאים בשלב הראשון של לימודים יסודיים ולכן חשוב לספק להם את הסביבה המתאימה ביותר ללמידה ולהתפתחות. כיסא תלמיד לכיתה א חייב להיות בנוי ומעוצב בצורה המתאימה ביותר לגיל זה כדי לשמור על התלמידים בצורה הטובה ביותר.

כיסא תלמיד לכיתה א'


כידוע, ילדים בכיתה א’ הם באמצע קפיצת גדילה התפתחותית, לכן חשוב שתבחרו כיסא תומך גב וישבן ככל הניתן שמותאם לגיל זה. כיסא זה נבנה כך שיהיה נמוך ונוח, מה שמאפשר לילדים הצעירים לשבת בו בצורה תקינה. בדיוק בגלל זה, הכיסא מדגם MIA BASIC שהזכרנו מקודם, מגיע בשלוש מידות שונות להתאמה מרבית לגילאי התלמידים.

כיסא תלמיד קונים ב- SPACEBOOK

ב-SPACEBOOK אנחנו מאמינים שהצלחה בלימודים ולמידה יעילה היא המטרה המרכזית של כל בית ספר, לכן אנו מספקים למוסדות החינוך מגוון כסאות תלמיד מעוצבים ובטיחותיים שיסייעו ביצירת סביבת למידה מושלמת.
אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של כסאות תלמיד מעוצבים ובטיחותיים, שיעניקו לתלמידים שלכם את הסביבה המושלמת ללמידה הטובה ביותר.

כיסאות תלמיד לבית ספר


אנו מבינים את הצורך בריהוט איכותי, עמיד, ומעוצב. לכן אנו יוצרים פתרונות מותאמים אישית לכל מוסד חינוכי ולכל כיתה, לפי הצרכים והדרישות שלכם.
הייחודיות של המוצרים שלנו מתבטאת בייצור אירופאי איכותי. כל הרהיטים שלנו מיוצרים על ידי חברת Mirplay, החברה האירופאית המובילה בייצור ריהוט איכותי לבתי ספר, בעלי תו תקן EN1972 אירופאי.


אם אתם מנהלי רכש בעיריות, אדריכלים, או מנהלי בתי ספר, צרו איתנו קשר ותהנו מייעוץ חינמי ומקצועי בבחירת כיסא לתלמיד שיתאים בדיוק לתלמידים היקרים שלכם, בדגש על חווית קנייה מהנה, זמני אספקה מהירים ושירות לקוחות זמין ומקצועי שישמח לעזור לכם בכל שאלה.