ריהוט לחדר מורים

ריהוט לחדר מורים מעוצב ונעים

חדר המורים הוא אחד מהחדרים המרכזיים והחשובים ביותר בבית הספר בו המורים יכולים לנוח בין השיעורים ולהנות מפינה שקטה לשתיית קפה או לאכילת ארוחת צהרים. ריהוט לחדר מורים הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר ביצירת סביבה מעוצבת ונוחה לעבודה בחדר המורים. בין אם מדובר בשולחן עבודה למורה שישמש למשימות השונות או בכיסאות לחדר מורים שישמשו את המורים במהלך יום העבודה, ריהוט מעוצב ונעים יספק אווירה מיוחדת, מרגיעה ונוחה לכל השוהים בחדר. 

בכתבה הבאה, ריכזנו עבורכם מידע חשוב בנוגע לבחירת ריהוט מעוצב ופונקציונלי לחדר המורים, בדגש על בחירת כיסא ושולחן עבודה למורה.

שולחן מודולרי ומעוצב: בחירת שולחן עבודה למורה

שולחן עבודה למורה הוא אחד מהרהיטים השמישים ביותר בחדר המורים. שולחן העבודה משמש את המורים בפעילויות היום יומיות השונות, כמו תכנון מערך השיעור, בדיקת עבודות ומבחנים, מנוחה ואפילו אחסון. בדיוק בגלל זה, ישנה חשיבות רבה ליצירת מרחב נעים ואופטימלי למורים, כזה שיקל על עבודתם המרובה.

ניתן לעשות זאת על ידי שימוש ברהיטים פונקציונליים ומעוצבים, כמו השולחנות המודולריים המיוחדים שלנו, שעשויים מחומרים איכותיים שיאפשרו למורים לעבוד בנוחות וביעילות ולהנות מהמרחב הפרטי שלהם. כמו כן, שימוש בשולחנות מודולריים עדיפים בכל הנוגע לבחירת שולחנות עבודה למורים. הם מאפשרים ניצול מירבי של החלל, בהתחשב בעובדה שחדרי המורים מוגבלים בגודלם ולא תמיד יש מקום למספר גדול של שולחנות עבודה.

זה ידוע שלצבעים שונים יש השפעה על המוח האנושי, על המצב הנפשי וכמובן שעל יכולת הלמידה, ולכן החללים שלנו מעוצבים באופן שייצור את החלל המיטבי לשם ריכוז ולמידה.

בחירת כיסאות נוחים לחדר המורים 

כידוע, חלק משמעותי מזמן העבודה של המורים נעשה בעמידה, בזמן הלימוד בכיתות השונות, לכן, ישנה חשיבות רבה בבחירת כסאות נוחים לחדר מורים כאלו שיספקו לגב שלהם תמיכה מלאה ויהיו נוחים לישיבה ממושכת בעת ביצוע המשימות המנהלתיות שלהם או בזמן שהם נחים בין השיעורים.

ישנו מגוון רחב של כיסאות לחדר מורים שתוכלו לשלב כחלק מתכנון ועיצוב חדר נוח ומפנק, הבחירה משתנה לפי סוג החומר, הצבעים והעיצוב שמתאימים לכם. בנוסף, יש לשים לב לאופי השימוש של הכיסא, כיסאות שמתאימים לעבודה מול מחשב לא בהכרח יתאימו ככורסה נוחה למנוחה בזמן שבין השיעורים.

בנוסף, נוכל ליצור עבורכם תכנון אדריכלי או תכנון של חדרי למידה והדרכה.

כך תוכלו להיות בטוחים כי הריהוט אשר הזמנתם אכן משתלב בחלל בהמשך לאופן שבו דמיינתם אותו או לחילופין נוכל להציע לכם חלופות בכל הקשור לעיצוב החלל, כך שתהיו מרוצים מן התוצאה הסופית עוד לפני שהריהוט הגיע אליכם.

דגשים לבחירת ריהוט לחדר מורים

לספק ריהוט למוסדות לימוד הוא אינו דבר של מה בכך.

כשניגשים לבחור ריהוט לחדר מורים, חשוב לשים לב למספר פרמטרים עיקריים:

  • נוחות- בבחירת כיסא או שולחן למורה, חשוב לבחור ברהיטים נוחים. המורים מבלים זמן רב בישיבה על הכיסאות ובשימוש בשולחן העבודה כך שישנה חשיבות רבה לבחירת כיסא שמספק תמיכה מלאה לגב ולישבן. כמו כן, חשוב לבחור שולחן עבודה בגובה המתאים כדי לשמור על נוחות מרבית בזמן השימוש.
  • ריהוט איכותי-  פרמטר חשוב נוסף הוא בחירת ריהוט איכותי לחדר המורים. ריהוט לחדר מורים הוא הוצאה גדולה, לכן חשוב לבחור בריהוט איכותי, כזה שיחזיק לאורך זמן רב ובסופו של דבר ימנע החלפה חוזרת מיותרת ובזבוז תקציב על ריהוט חדש.
  • ניקיון- חשוב לבחור רהיטים שעשויים מחומר קל לניקוי, במיוחד כשמדובר בכיסאות לחדר מורים. אצלנו תוכלו למצוא את הכורסא המסתובבת מדגם CHLOE העשויה מבד דמוי עור קל לניקוי או את כיסא המורה שלנו מדגם MIA BIG LIFT שעשוי מפוליפרופילן, שהוא חומר קל לניקוי, קשיח ועמיד בעל מראה ייחודי.
  • נראות- ריהוט המתאים לחדר המורים יכול לשמש כפריט עיצובי שמשדרג את נראות החלל. הוא משפר את חוויית העבודה של המורים ויוצר אווירה חיובית ומרגיעה. יש להתאים את צבע הכיסאות והשולחנות לעיצוב חדר המורים, תוך הקפדה על יצירת אווירה לימודית נעימה. חדר מורים מעוצב יגביר את המוטיבציה של המורים לשהות ולעבוד בחלל המעוצב והנוח.

ריהוט מעוצב לחדר מורים קונים ב- SPACEBOOK

אצלנו ב-SPACEBOOK, תוכלו למצוא מגוון רחב של ריהוט מודולרי ומעוצב לחדרי המורים ובית הספר בכלל. חשוב לנו לתת למורים את הכלים הנדרשים כדי ליצור חווית למידה מושלמת העונה על כל הצרכים שלהם.

הייחודיות של המוצרים שלנו מתבטאת בייצור אירופאי איכותי. כל הרהיטים שלנו מיוצרים על ידי חברת Mirplay, החברה האירופאית המובילה בייצור ריהוט איכותי לבתי ספר, בעלי תו תקן EN1972 אירופאי. 

אם אתם מנהלי רכש בעיריות, אדריכלים, או מנהלי בתי ספר, צרו איתנו קשר ותהנו מייעוץ חינם בבחירת הריהוט לחדר המורים שיתאים בדיוק לכם, בדגש על חווית קנייה מהנה, שירות לקוחות זמין ומקצועי וזמני אספקה מהירים.

מחפשים גם להתקדם ולהפוך את חדר המורים שלכם לנוח, נעים ויפה יותר? 

צרו עמנו קשר