ריהוט למוסדות חינוך

ריהוט מעוצב וחדשני למוסדות חינוך

אם גם אתם מרגישים שהגיע הזמן לרענן את חלל הלימודים הקיים במוסדות החינוך השונים, זה הזמן להרים את הכפפה ולבצע שינוי מקצה לקצה – גם בתפיסה וגם בנראות. ריהוט למוסדות חינוך לא חייב להיראות ישן ומשמים, כיום יש פתרונות יצירתיים, צבעוניים ומודולריים, המאפשרים לכם ליצור סביבת לימודים מעניינת ואינטראקטיבית בגני הילדים, בתי הספר היסודיים, בחדרי הדרכה והכלה ולמעשה בכל חלל לימודי שבו יש צורך בשינוי.

ספייסבוק מביאה את המהפכה לעולם הריהוט המוסדי

חברת ספייסבוק הוקמה במטרה לשנות את סביבת הלימודים בישראל, להביא לשינוי האווירה והסביבה שבה נמצאים התלמידים וילדי הגנים ולעצב סביבה חכמה ומעניינת בין אם בצבע ובין אם בצורות השונות של הריהוט.

זה ידוע שלצבעים שונים יש השפעה על המוח האנושי, על המצב הנפשי וכמובן שעל יכולת הלמידה, ולכן החללים שלנו מעוצבים באופן שייצור את החלל המיטבי לשם ריכוז ולמידה.

איך בוחרים את הריהוט הנכון למוסד החינוכי שלכם?

כדי לדעת שאכן ביצעם את השינוי הנכון ברכישת ריהוט למוסדות חינוך, אנו מעמידים לשירותכם את צוות המומחים שלנו אשר יישב עימכם ויצור עבורכם הדמיות תלת ממד, שימחישו לכם כיצד יוצב ויראה הריהוט בחלל. ההדמיה מאפשרת לנו להראות לכם העתק מאוד קרוב למקור, שכן אפשר להחליף צבעים בקירות, לבדוק סוגי תאורה שונים ואף סוגי רצפות. 

בנוסף, נוכל ליצור עבורכם תכנון אדריכלי או תכנון של חדרי למידה והדרכה.

כך תוכלו להיות בטוחים כי הריהוט אשר הזמנתם אכן משתלב בחלל בהמשך לאופן שבו דמיינתם אותו או לחילופין נוכל להציע לכם חלופות בכל הקשור לעיצוב החלל, כך שתהיו מרוצים מן התוצאה הסופית עוד לפני שהריהוט הגיע אליכם.

תקנים ואישורים של הריהוט שלנו

לספק ריהוט למוסדות לימוד הוא אינו דבר של מה בכך.

לכן, אנו אמונים על איכות המוצרים שאנו מייבאים. 

כמעט כל המוצרים שלנו הם בהתאם לתקן האירופאי EN-1729, ועל המוצרים שלנו תקבלו אחריות יצרן לשנתיים בין אם הם תוצרת אירופה ובין אם הם תוצרת ארצות הברית.

אילו מוצרים תוכלו למצוא אצלנו?

כמומחים לעיצוב חללים של ריהוט מוסדי תוכלו למצוא אצלנו מגוון אדיר של מוצרים:

שולחנות – 

יש לנו כ-25 סגנונות שונים של סוגי שולחנות, בינם תוכלו למצוא שולחנות עם גלגלים או רגליים או שילוב של השניים, שולחנות פינתיים, חצי מעוגלים, מתקפלים, מרובעים, מלבנים ועוד שלל צורות, שניתן להתאים ולשלב בהמשך לעיצוב שאותו תבחרו. 

ארונות – 

יש לנו מגוון ארונות וכונניות, חלקן פתוחות לרווחה ומציעות מספר מדפים לפי הצורך, חלקן סגורות לחלוטין וחלקן משולבות. תוכלו למצוא אותן במגוון צורות, גדלים וצבעים.

בנוסף, ישנם סוגי דגמים של הארונות שמגיעים עם גלגלים.

כיסאות, ספות ופופים – 

גם בתחום הכיסאות תוכלו להתרשם ממגוון צבעים רחב שמאפשר יצירה של חלל לימודי צבעוני ואינטראקטיבי עבור הלומדים בו.

ישנם כיסאות על גלגלים, קטנים, גדולים, כורסאות ישיבה ואפילו פופים מגניבים שיאפשרו לתלמידים ליהנות מישיבה קלילה בעת ההפסקה!

כמו כן יש לנו ספות ישיבה במגוון גדלים וצבעים, שניתן להניח גם כן במסדרונות בית הספר, בתוך הכיתות, בחדרי ההכלה ועוד.

אקוסטיקה – 

יש לנו מגוון מוצרים מיוחדים מאוד המאפשרים מרחבי עבודה שקטים עבור אדם אחד או מספר אנשים, שמתאימים עבור חדרי מורים, מרכזי למידה, משרדים, מכללות וכדומה. מעבר לתאים תוכלו למצוא גם פאנלים אקוסטיים חסיני אש, בעלי רמות ביצוע גבוהות במיוחד במגוון גדלים וצבעים!

יתרון הריהוט המודולרי

לריהוט שלנו יש יתרון מובהק על פני הריהוט הקיים כיום במוסדות החינוך השונים.

מעבר לכך שמדובר בריהוט איכותי בעל תו תקן אירופאי, מכיוון שהריהוט שלנו הוא מודולרי הוא למעשה מאפשר לכם להשתמש בו ביותר מדרך אחת.

אם עיצבתם את החלל באופן מסוים ולאחר זמן מה אתם רוצים לשנות את העיצוב, תוכלו לעשות זאת בעזרת הריהוט הקיים מבלי לרכוש פריטים חדשים, לחסוך בעלויות נוספות וגם לקבל חלל מעוצב באופן שונה לחלוטין מאותם המוצאים בדיוק. 

התקדמו אל העתיד של ריהוט למוסדות חינוך עם ספייסבוק

באתר שלנו תוכלו להתרשם מגלריית תמונות מרהיבה, קטלוגים של המוצרים השונים והמפרטים הטכניים שלהם. כיום, גם אתם יכולים לעצב חלל מתקדם, חדשני וייחודי של ריהוט מוסדי באווירה אחרת לגמרי.

אנו מעניקים שירות מא’ ועד ת’ הכולל סיוע בעיצוב החלל, בחירת המוצרים הנכונים לפי הדרישות וצורכי הלקוחות, מבצעים עימכם את ההזמנה, מספקים אותה ומתקינים אותה בתוך זמן קצר.

מחפשים גם להתקדם ולהפוך את הסביבה הלימודית ליעילה ונוחה יותר עבור התלמידים? 

צרו עמנו קשר