אודותינו

ספייסבוק הוקמה להוביל שינוי בסביבות הלמידה במדינת ישראל ופועלת בגני ילדים, בתי ספר, מכללות, אוניברסיטאות, ספריות ,חדרי הכלה ,חדרי הדרכה ובכל סביבה אשר מתבצעת בה למידה.

ספייסבוק הופכת את החזון למציאות

בבסיס כל מה שאנחנו עושים בספייסבוק עומדת מחשבה מעמיקה על צרכי לקוחותינו ועל צרכי התלמידים. אנו חוקרים, מנתחים ומבינים את האתגרים וההזדמנויות הייחודיים של כל סביבת לימודים, תוך התחשבות בגיל התלמידים, סגנון הלמידה, והמטרות הפדגוגיות.


צוות המעצבים המנוסים שלנו הופך את המחשבות שלנו למציאות באמצעות עיצובים חדשניים ופונקציונליים. אנו משתמשים בטכנולוגיות מתקדמות ובחומרים איכותיים כדי ליצור חללי למידה מעוררי השראה, נוחים ותומכים.


אנו לא מסתפקים רק בעיצובים יפים. אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו כדי להבטיח שהריהוט והעיצובים שלנו יתאימו בצורה מושלמת לצרכים הייחודיים שלהם. אנו מציעים שירותי התקנה מקצועיים ותמיכה שוטפת, כדי להבטיח שהחללים החדשים שלהם יהיו מוכנים לשימוש לאורך שנים רבות.

ייצור אירופאי

עיצוב חדשני

תקנים ואישורים

אספקה מהירה

חדרי לימוד ורסטילים

קשובים לצרכי התלמידים והמורים

הדמיות תלת מימד

פרויקטים הכוללים פתרונות אקוסטיים

מתמחים בריהוט מוסדי על שלל צורותיו

התאמה לתוכנית M21 ואופק

שת”פ עם יצרן אירופאי

השותפות האסטרטגית שלנו עם Mirplay, מובילה עולמית בתחום פתרונות למידה, מאפשרת לספייסבוק להציע ללקוחותיה את החוויה האולטימטיבית בתחום עיצוב סביבות למידה. 


אנו משלבים את הידע והניסיון המקצועי שלנו עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר מבית Mirplay, כדי לספק פתרונות למידה חדשניים, מותאמים אישית ויעילים לכל מוסד חינוכי.


דרך שיתוף פעולה פורה, אנו מבטיחים ליצור סביבות למידה המעודדות יצירתיות, שיתוף פעולה ולמידה אפקטיבית, תוך תמיכה בצוותי חינוך ותלמידים כאחד.