עיצוב ספריית בית ספר

עיצוב ספריית בית ספר

במוסדות החינוך, ספריית בית ספר היא לא רק המקום לאחסון ספרים בה תמצאו מדפי ספרים עמוסים בספרים שונים, אלא היא מרכז הידע והלמידה של כל בית ספר בה התלמידים יכולים לחקור על הנושאים שמעניינים אותם כדי לצבור ידע נוסף, לבצע את שיעורי הבית או אפילו לנוח. היכולת ליצור סביבת למידה מעוצבת ופונקציונלית בו זמנית היא חשובה מאוד בזמן שיפוץ ספריית בית ספר או שדרוג ספריית בית ספר משום שהיא עוזרת לשדרג את חוויית הלמידה של התלמידים שלכם. ב-SPACEBOOK, אנו מתמחים בשדרוג ובשיפוץ ספריות בית ספר ומציעים מגוון פתרונות מותאמים אישית כדי ליצור ספרייה ייחודית לכל בית ספר. אצלנו תוכלו למצוא מגוון רהיטים בסגנונות עיצוביים שונים לרהיטי ספריית בית הספר כמו ארון ספרים, שולחנות וכיסאות נוחים, שיתאימו בדיוק לצרכים שלכם.

יצירת מרחבי למידה מודרניים על ידי שדרוג ספריית בית ספר

כחלק משיפוץ ושדרוג ספריית בית ספר, תצטרכו לבחור כמות גדולה של ארונות ומדפים שימוקמו ברחבי הספרייה. ב-SPACEBOOK , אנחנו מציעים מגוון פתרונות לשדרוג ספריית בית הספר על ידי מוצרים משלימים ברמה הגבוהה ביותר. למשל, תוכלו למצוא באתר שלנו כוורת 12 תאים למוסדות חינוך של חברת ELSA או ארון למוסדות חינוך המשלב כוורת 6 תאים עליונים ועם 21/12 מגירות תחתונות של חברת ALICE שיספקו לכם תאי אחסון רבים, בדיוק כמו שספריית בי”ס צריכה. כך תוכלו לנצל בצורה הטובה ביותר את חלל הספרייה.

להפוך את הספרייה למקום נוח עבור התלמידים

חשוב לזכור שאחת המשימות העיקריות בשיפוץ ספריית בית הספר היא הנגשתה לכלל התלמידים ויצירת מרחב נוח שיספק אזור למידה ומנוחה בבית הספר. כחלק מפעולות שדרוג ושיפוץ ספריית בית הספר מנהלים רבים החלו ליצור פינות ישיבה ייעודיות למנוחת התלמידים בתוך הספרייה. בפינות אלו תוכלו למצוא מגוון פופים שיגרמו לתלמידים שלכם לרצות לשהות בספרייה ולנוח לפני השיעור הבא, מה שיכול לשפר את יכולת למידתם באמצעות קריאת ספרים וביצוע שיעורי בית במתחם.

ב- SPACEBOOK תוכלו למצוא מגוון פופים כמו הפוף העגול מדגם AZUL HAPPERS, פוף גדול דמוי עור מתוצרת ספרד המגיע עם שנתיים אחריות. תוכלו לבחור את הצבע המועדף עליכם מבין 20 הצבעים השונים הזמינים לרכישה באתר שלנו. בנוסף, תוכלו לשלב את ספת בית הספר מדגם COMPLETE SOFA, ספה מלבנית בריפוד דמוי עור PVC שמגיעה עם משענת גב לתמיכת התלמידים, קלה לניקוי, חסינה מאש ונוחה בצורה יוצאת דופן. כך תשלימו את עיצוב הספרייה ותיצרו סביבה נעימה ומעודדת למידה לכל התלמידים.

היתרון של SPACEBOOK: איכות חומרים ובטיחות

כל המוצרים הזמינים לרכישה באתר שלנו הם של חברת Mirplay האירופאית, חברה וותיקה המתמחה בייצור ריהוט לבתי ספר. אנו מקפידים לבחור ולספק ללקוחותינו ריהוט איכותי בעל יתרונות רבים. להלן חלק מהיתרונות:

עמידה בתו תקן מחמיר: הרהיטים שלנו מיוצרים בתקן EN1972 האירופאי וכך הם מעניקים למוסדות החינוך איכות חומרים ובטיחות, הכל כדי שתוכלו להנות מהספרייה שלכם לאורך זמן ולשמור על בטיחות התלמידים.

רהיטים קלים לניקוי: אנו יודעים שלפעמים הנוער אינו שומר על הריהוט בבית הספר בצורה המיטבית, לכן, הריהוט שאנו מייבאים הוא ריהוט שעשוי מחומרים עמידים וקלים לניקוי.

עיצוב חדשני: כל הרהיטים שאנו מייבאים הם רהיטים בעיצובים מודרניים וחדשניים, כך שתוכלו לעצב בקלות ספרייה צבעונית ומודרנית.

שדרגו את ספריית בית הספר שלכם עם SPACEBOOK

ב- SPACEBOOK, אנחנו מבינים את החשיבות הגדולה של בחירת הריהוט המתאים בתהליך עיצוב ספריית בי”ס. אנחנו כאן כדי לסייע לכם ליצור ספרייה מרשימה ומודרנית כזו שתהיה המפתח להצלחת התלמידים שלכם. 

באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של ריהוט למוסדות חינוך – בתי ספר, מכללות ואקדמיות. השירות שאנו מציעים כולל ליווי מקצועי משלב התכנון והעיצוב הראשוני עד לביצוע ההזמנה, ההובלה וההתקנה. היתרון הבלעדי שלנו הוא היכולת לספק למוסדות החינוך השונים ריהוט בזמנים קצרים מאוד, בזכות מלאי גדול הזמין למשלוח מיידי. 

אם אתם צריכים עזרה בבחירת הריהוט שיתאים לספרייה של המוסד החינוכי שלכם, תתקשרו אלינו למספר – 03-5304050 או תשאירו פרטים באמצעות האתר שלנו.