ריהוט לחדר מחשבים בבית ספר

ריהוט לחדר מחשבים בבית ספר- כך תעשו את זה נכון

ככל שהעולם מתקדם והולך לכיוון טכנולוגי יותר, כך השימוש בחדרי מחשבים בבתי הספר הולך וגובר והוא לוקח חלק מהותי ביעילות חינוך התלמידים. מתוך ההבנה הזו, אפשר להבין שעיצוב חדר מחשבים בבית ספר הוא הרבה מעבר לעיצוב או לבחירת שולחן מחשב מסוג מסוים או כיסא מחשב עם גלגלים, בחירת ריהוט כיתת מחשבים בצורה נכונה מאפשרת לכם ליצור סביבה נוחה ומתקדמת, כיאה לחלל לימודי משמעותי בשטח בית הספר ובנוסף ליצור לתלמידים תנאים אופטימליים ללמידה אפקטיבית ולשפר משמעותית את חווית הלמידה.


מתוך הידיעה שבחירת ריהוט חדרי מחשב יכולה להיות משימה לא פשוטה, הכנו לכם מדריך מפורט שיסביר את כל מה שאתם צריכים לדעת לפני בחירת ריהוט לחדר מחשבים.

ריהוט אורגונומי לחדר מחשבים

אחד השיקולים החשובים בבחירת רהיטים לחדר מחשבים בבית הספר הוא בחירת ריהוט אורגונומי. ריהוט אורגונומי הוא ריהוט המותאם לצורת ישיבתו ויציבתו של התלמיד, הוא נוח יותר, מפחית את הסיכון לפציעות שרירים ושלד ומשפר את הפרודוקטיביות בצורה משמעותית.
חשוב לזכור שככל שלתלמיד נוח יותר בפינת העבודה המותאמת לגופו, כך הוא יוכל להיות מרוכז בחומר הנלמד, בלי הסחות דעת מיותרות שקשורות לאי נוחות כזו או אחרת שנובעת מהריהוט.

בחירת ריהוט עמיד לחדר מחשבים

גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא עמידות. בבתי ספר השונים, עוברים אלפי תלמידים מידי שנה וחדרי המחשבים, שבדרך כלל משמשים את כל התלמידים בבית הספר, עלולים להישחק מהר. לכן ישנה חשיבות גדולה לצייד אותם בריהוט עמיד ואיכותי שיספק תמורה גבוהה למחיר ויחזיק לאורך זמן רב.

אנו ב- SPACEBOOK משווקים ריהוט לבתי ספר העומד בתקנים האירופאים המחמירים ביותר (תקן האירופי EN1972), המוצרים שלנו קלים לניקוי ועשויים מחומרים איכותיים במיוחד כמו פוליפרופילן ו- PVCחסין אש, כך שאתם יכולים להיות רגועים שאתם מזמינים לחדרי המחשבים של בתי הספר שלכם ריהוט איכותי, עמיד ובטיחותי במיוחד.

עיצוב מרשים ושימושי

מעבר לארגונומיה ועמידות, עיצוב חדר המחשבים משפיע באופן ישיר על חוויית הלמידה של התלמידים, לכן חשוב שתבחרו ריהוט כזה שיהיה מעוצב בצורה מרשימה בהתאם לקו העיצובי של בית הספר.
ב-SPACEBOOK, אנו מתמחים בעיצוב חדרי מחשבים שמשלבים אלמנטים עכשוויים ומודולריים, אנחנו מקפידים שכל המוצרים שלנו, כמו למשל שולחן מחשב וכיסא מחשב יגיעו בעיצוב מרשים במיוחד.
כל הרהיטים שלנו, מגיעים בצבעים וגימורים מלאי חיים ומודרניים, היוצרים אווירה מזמינה המעודדת למידה ומספקים לתלמידים סביבה לימודית חדשנית.

הרהיטים המומלצים שלנו לחדר מחשבים בבית הספר

חדר מחשבים כולל מגוון רחב של ריהוט כמו שולחנות, כיסאות, שטיחים, לוח מחיק, ארונות ועוד. כדי לעזור בבחירת המוצרים המתאימים, בחרנו להמליץ לכם על שני מוצרי הדגל שלנו:
בבחירת שולחן מחשב לחדר מחשבים אנחנו ממליצים על השולחנות מדגם – RONY RECTANGULAR שעשויים מתכת ומלמין ומגיעים עם כיסוי עם קצה פוליאוריטן מוזרק. הם מתאימים במיוחד לחדרי מחשבים כי הם מסיבים, נוחים לשימוש ומאפשרים לכוון את הגובה לפי הצרכים שלכם.


בכל הנוגע לבחירת כיסא למחשב עבור התלמידים שלכם, אנחנו ממליצים על הכיסאות מדגם – MIA MINI LIFT שעשויים מפוליפרופילן ומאפשרים התאמת הכיסא לגובה התלמיד באמצעות בוכנת גז. הכיסאות הללו מגיעים בארבעה צבעים כך שתוכלו לבחור את הצבע המועדף עליכם לפי סגנון העיצובי של חדר המחשבים. שימוש בכיסא מסוג זה יבטיח את התמיכה הנדרשת לגב ולצוואר של התלמיד ויהיה נוח לשימוש לאורך זמן.

לסיכום

בסופו של דבר, בתהליך של עיצוב חדר מחשבים בבית ספר, מעבר לפן העיצובי והחוויתי שאנחנו רוצים להעניק לתלמידים, יש צורך להשקיע מחשבה ותשומת לב לפרטים הקטנים. עיצוב חדר מחשבים בצורה נכונה הוא המפתח ליצירת סביבת למידה אפקטיבית עבור התלמידים והמורים כאחד.
אז אם אתם מנהלי רכש בעיריות, אדריכלים או מנהלי בתי ספר- אנחנו מפצירים בכם לבחור בריהוט ובציוד האיכותי ביותר עבור התלמידים שלכם. אנחנו מזמינים אתכם להתרשם ממבחר הריהוט לחדר המחשבים שלנו ולבחור את זה שמתאים לצרכים שלכם.


אנחנו ב- SPACEBOOK המשווקים של חברת mirplay האירופאית בישראל זמינים עבורכם בכל עת עם מבחר מוצרים ברמה הגבוהה ביותר ובזמני אספקה מהירים במיוחד, אם יש לכם שאלות נוספות אנו נשמח לעמוד לרשותכם ולספק ייעוץ ושירות אישי ומקצועי.

צרו קשר עם הצוות שלנו עוד היום במספר 03-5304050 לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית.