ריהוט מותאם למוסדות לימוד משנה מציאות בשטח

ריהוט מותאם למוסדות לימוד משנה מציאות בשטח

כמנהל בית ספר, אני כל הזמן מחפש דרכים להעצים את חווית הלמידה עבור התלמידים והצוות שלי (וכל מורה טוב יודע שהוא לומד לא פחות מהתלמידים שלו). יחד עם טיולים, פעילויות העשרה ועוד, אחת ההחלטות הטובות ביותר שקיבלתי עבור התלמידים והצוות הייתה השקעה בריהוט מותאם למוסדות לימוד עבור חללי הלימודים השונים שלנו.

לפני רכישת הריהוט הזה, הכיתות וחללי הלימוד שלנו היו מאובזרים עם שולחנות וכיסאות סטנדרטיים המקובלים ברוב בתי הספר בישראל. רהיטים אלו היו ישנים ובלויים ולא נוחים עבור אף אחד שהיה צריך לעשות בהם שימוש. בנוסף, הכיתות נראו מיושנות ולא מזמינות- מה שהוביל לחוסר מיקוד, פרודוקטיביות ומוטיבציה בקרב התלמידים והמורים כאחד. זיהינו שאנחנו צריכים לעשות שינוי ולהשקיע בריהוט איכותי שיטפח סביבת למידה נוחה ובריאה- פיזית ופסיכולוגית כאחד.

לאחר מחקר של אפשרויות ריהוט שונות, החלטנו לעבוד עם ספייסבוק, אשר מייבאת ריהוט מותאם למוסדות לימוד, שעומדי בתקנים האירופיים והישראליים המחמירים ביותר, ומתוכנן עם חשיבה ארגונומית ומודולרית בבסיס העיצוב שלו. הריהוט המודולרי לחללי לימוד שהזמנו מהחברה נועד לספק לסטודנטים עמדות עבודה ארגונומיות, נוחות וניתנות להתאמה העונות על צרכיהם הספציפיים.

ריהוט מודולרי לחללי לימוד עושה את ההבדל

אחד היתרונות הבולטים של הרהיטים מבית ספייסבוק הוא נושא המודולריות. האופי המודולרי של כל הרהיטים שרכשנו הצליח לא רק להגדיר מחדש ובקלות את האופי והאווירה של הכיתות וחללי הלימוד שלנו, אלא גם סיפק פתרון שעונה על הצרכים המשתנים של התלמידים והמורים שלנו ומסייע להעביר שיעורים מסויימים באווירה פחות פורמלית ויותר מתאימה לאופי החומר הנלמד

כל הריהוט תוכנן כך שניתן יהיה לתחזק ולנקות בקלות, דבר המסייע לשמירה על סביבת למידה נקייה ובריאה. החומרים האיכותיים שבהם נעשה שימוש בריהוט של ספייסבוק מבטיחים את עמידותו ואורך חייו, כלומר- אין לנו דאגות לגבי עלויות תיקון או החלפה. בטווח הארוך, המעבר לרהיטי ספייסבוק חסך לנו כסף ואפשר לנו להקצות משאבים נוספים (שעד עכשיו הלכו לכיסוי הוצאות תחזוקה) לתחומים חשובים אחרים בבית הספר שלנו.

ריהוט מותאם למוסדות לימוד משנה מציאות בשטח

רהיטים למוסדות לימוד משפיעים גם על הצוות

יתרון חשוב של הרהיטים של ספייסבוק (שבו נגעתי בכמה מילים בתחילת המאמר אך דורש התייחסות מעמיקה)הוא ההשפעה החיובית שהייתה להם על הצוות שלנו. נכון שבסופו של דבר התלמידים הם הכי חשובים בבית הספר, אך על מנת שהצוות יוכל לתת את המיטב עבור התלמידים, אנו המנהלים צריכים לוודא שהמורים מקבלים את המיטב מאיתנו על מנת שיוכלו לעשות את עבודתם בצורה הטובה ביותר. ואכן, לאחר קבלת הרהיטים החדשים ראינו שיפור מיידי בשביעות הרצון והמורל של המורים. הריהוט החדש יצר סביבה נוחה ומרווחת יותר עבור המורים שלנו, מה שהוביל לשיפור הפרודוקטיביות, המוטיבציה, והביצועים של המורים.

כפועל יוצא ובלתי נמנע, ההשפעה החיובית על הצוות שלנו הובילה לשיפור בהישגי התלמידים. התלמידים שלנו היו מעורבים יותר בתהליך הלמידה, מה שהוביל לביצועים ותוצאות אקדמיות טובים יותר. תחנות העבודה הנוחות והניתנות להתאמה אפשרו לתלמידים שלנו להתמקד בלימודיהם, מה שהוביל לשיפור בציוני המבחנים ושיעור הצלחה גבוה יותר בבגרויות.
במבט לאחור, אין ספק שריהוט מותאם למוסדות לימוד משנה מציאות בשטח! כמנהל אני רואה את זה יום יום, הצוות שלי מרגיש את זה יום יום, ובין אם התלמידים שמים לב או לא- השינוי החיובי הזה לא פוסח עליהם. לכן, אין לי שום ספק שהחלפת רהיטי בית הספר לריהוט מותאם לחללי לימוד מחברת ספייסבוק הייתה אחת ההחלטות הטובות ביותר שקיבלנו עבור בית הספר שלנו- ואני ממליץ לעמיתיי במערכת החינוך לעשות כמוני.